Kronika Drakonie a Zerrikánie
Novinky
- Arien
- Bragi Černovous
- Chana
- Diego Alavera
- Dís
- Drobek
- Elava
- Iki
- Isabela
- komtesa Mortulinda
- Nena
- Šaman z Egeru
- Skyth
- Taza
- Thorgal
- Tristan
- Tron, Zlomená Sekera
- Willa
Kronika Drakonie a Zerrikánie
Novinky
Studentka temné magie. Pravá ruka markýzy Nienique.
Mortulinda - Černá sýkorka - neměla šťastně dětství. Vychovávala ji jedna z karkaských šlechtičen, hraběnka Erzsébeta z Čachtic, která si na Mortulindě často vylévala zlost. Hraběnka pocházela z jednoho z nejmocnějších karkaských rodů a všemi prostředky se snažila vyšplhat až na vrchol mocenského žebříčku. To jí zmařil příjezd hraběte Fexta, který převzal vládu nad městem. Mortulinda pak měla těžký život pod krutou a sadistickou šlechtičnou, která jí často pila krev.
Studovat magii začala už jako dítě, ale až setkání s markýzou Nienique jí otevřelo nové možnosti. Markýza si tichou studentku oblíbila a využívala ji jako spolehlivého poslíčka pro neoficiální záležitosti. Když se dozvěděla v jakých podmínkách Mortulinda žije, chtěla ji vykoupit jako svoji komornou. Čachtická paní sice o prodeji své oblíbené hračky nechtěla ani slyšet, ale Nienique přes svého adoptivního děda zařídila, že jí stráže Mortulindu přivedly bez ohledu na to, co šlechtična chtěla.
Mortulinda pak pracovala pro Nienique v záležitostech, které vyžadovaly naprostou loayalitu a diskrétnost. Za to získala přístup do hraběcí knihovny a stala se z ní schopná kouzelnice.
INT + k6 ~ 6
Zjistí, jestli se v zóně vyskytuje aktivní kouzlo.
Při úspěchu se stylem informace navíc, nebo výhoda na Zlom kouzlo.
Při neúspěchu hrozí, že se sesilatel kouzla dozví, že někdo zkoumá jeho kouzlo.
INT + k6 ~ 6 + úroveň kouzla
Zruší aktivní kouzlo z osoby, nebo místa. Při neúspěchu hrozí, že se negativní kouzlo rozšíří na toho, kdo se kouzlo pokouší zlomit, případně že se o pokusu dozví sesilatel.
INT + k6 ~ 6 + 1 za každou zónu (5 sáhů), pokud sesílá tmu do jiné zóny než kde stojí sesilatel
Celá zóna, nebo její část, se ponoří do tmy, kterou nepronikne světlo lucerny na víc, než několik palců.
Nemrtví nejsou tmou ovlivnění.
Kouzlo trvá jedno kolo plus další kolo za každý posun přehození.
Ve tmě je možné útočit VNI + k6 ~ VNI + k6. Kdo ve tmě vidí, útočí normálně a protivník má navíc postih -2.
INT + k6 ~ VUL + k6
Sníží cíli vlastnost o 2 na jedno kolo plus další kolo za každý posun přehození.
INT + k6 ~ 6
Po seslání kouzla cítí kouzelník mravenčení a jiskření prstů. Pokud se poté dotkne živého nepřítele (způsobí mu ohrožení; za boj bezezbraně postih -2), zvedne ohrožení o 2 a uvolní si políčko následku, nebo stresu.
VUL + k6 ~ 6 + součet úrovní nemrtvých
Ovládne jednoho, či více nemrtvých na jedno kolo plus další kolo za každý posun přehození.